i skolan

Hej!
Jag hade inte tid att skriva imorse innan jag stack iväg till skolan, råkade snooza alldeles för länge. 
Nu har jag i alla fall näthandel. Vi sitter och lägger in lite annonser på tradera som är det projektet vi håller på med just nu. 
Efter det har jag tyvärr engelska b... känner verkligen inte för det.
Vill egentligen bara hem och mysa ner mig i sängen med DHW!
Längtar som fasen efter att komma hem och kolla på det, hann inte med det igår somnade istället ;) 

Såg även att 30 Seconds To Mars vann pris i best world stage igår på EMA. Så underbart! 


på tal om något helt annat funderar jag på att åka till willys efter skolan och köpa brun hårfärg eller något. 
Är så jäkla trött på min hårfärg just nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0