leopard

För er som ine riktigt vet så driver ju jag ett UF företag nu (Lovely Nails UF), där vi säljer nagellack, nagelfilar och sånt som har med nagelvård och manikyr att göra. 
Någon som vi alla 3 i företaget sett fram emot är våra nagel stickers som snart kommer in! 
Nagel stickers är allstå som ett geleaktigt klistermärke som dom sätter fast på nageln. 
Vi har än så länge bara fått en rototyp som jag passade på att prova på en nagel. 


den jag har just nu är lite för liten för min nagel, men som sagt det är bara en prototyp. När vi väl köper in dom och ska börja sälja dom kommer dom vara längre så dom passar om man har längre naglar.

Men jag måste säga att jag är imponerad. jag har haft den här på sen i torsdags, den har inte varken flyttat på sig eller börjat lossna i kantera, och då har jag ändå tvätat händerna, duschat och burit otroligt mycket saker iochmed mässan. 

Längtar hur mycker som helst tills vi får in dom i företaget och kan börja sälja dom! 
Vi kommer få in leopardmönster i massa olika färger, zebra mönster, stjärnor och hur många olika mönster som helst! GUD VAD JAG LÄNGTAR!!!

Kommentarer
Postat av: Mickis

Snyggt! Vad kommer dom att kosta?? :)

2011-11-06 @ 14:27:55
URL: http://mikaelaveronica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0