4 månader kvar!!!

oj, jag hade visst inte skrivit på nästan en vecka märker jag nu.
dålig stil av mig. Men förra veckan blev det så himla mycket så jag hann nog inte ens sitta vid datorn.
I onsdags var som sagt Louise och jag inne i stan och köpte hem massa produkter till vårt UF förtag, hur kul som helst! 
I torsdag minns jag inte riktigt vad jag gjorde.
Men sen i fredags åkte jag till Robin och stannade där till söndag kväll, så hade inte direkt någon lust att sitta och blogga då. 
Vi hade i alla fall jätte mysigt, gjorde taco på fredagen och på lördagen gick vi lite på stan och så. Fin fin helg :) 

Så nu är det ny vecka, det kommer nog gå snabbt! 
Nästa vecka är det lov, så skönt!
Och sparbanksdagarna på torsdagen, och vi ska ställa ut! jag är sjukt stressad äver det.... 
men det kommer nog gå bra! :) 

Nu ska jag borsta tänderna och lite sen sticka till skolan. 
Ska försöka skriva lite när jag är i skolan i dag! :) 

BTW: 4 månader kvar tills jag fyller år idag!! 20 fucking jävla år!!!!! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0