dödstrött tjej.

skulle kunna dra världens mening med svär ord som beskriver hur trött jag är, men det ska ni inte behöva läsa!
Jag är så galet trött i alla fall. Helgen har gått så sjukt fort och det känns som jag knappt sovit någonting! 

Vi var ett gäng på krogen i fredags i alla fall och det var grymt!
Kvällen började med förfest hos Marcus, sen bussen in till stan. 
Inne i stan blev det först 55.an en liten stund, och sen resten av kvällen spenderade vi på Pitch Black!
Riktigt kul! 

I lördags vaknade jag av att Robin började peta på mig och tjata om att han inte kunde sova. 
Så det var bara att vakna till liv (fastän jag mådde som ett svin) och gå upp och äta frukost.
På eftermiddagen åkte vi till Åtvid för att hämta grejer vi lämnat hos Marcus. 
Sen tillbaka till Åtvid senare på kvällen för att hämta min syster och köpa med pizza hem! Yummy! :) 

Sen idag, vaknade runt 10, gick upp, åt frukost, kollade lite tv, duschade och sen hade Robin fått för sig att vi skulle åka till Motala för att köpa ett Rockband. Så det är vad vi har gjort idag. 
Vi åkte till Motala runt 3 någon gång, väl framme i Motala åkte vi fel 3 gånger innan vi hittade fram till honom vi skulle köpa grejerna av. haha! :) 
på vägen hem stannade vi till i stan och käkade på subway! så underbart. 

Och nu har jag parkerat mig här i sängen. Ska måla om naglarna och kolla på några avsnitt av How I met your mother innan jag ska sova. 
Har en liten sovmorgon imorgon, men måste till skolan lite tidigare eftersom jag har coachsamtal imorgonbitti. tagga......


några bilder från i fredags! resten finns uppe på FB!
(asså den här sista, jag vet inte ens själv vad jag håller på med!!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0