woopsie!

oj då, jag visste inte att det var 3 dagar sen jag skrev sist..
känns verkligen inte som det... 
jag vet inte ens vad jaghar gjort dom senaste tre dagarna. 
eller jo, varit på föreläsning i Norrköping. 
sovit hos robin och idag varit i skolan.
jag har inte haft så jätte mycket att skriva om faktiskt! 

livet flyter på som vanligt faktiskt. 
I skolan spenderar vi 99% av tiden till att fixa med  vårt UF i stort sett. 
och det flyter och på rätt bra, nästa eller näst nästa vecka ska vi förmodligen köpa in produkter!
sjukt taggad!!!!! ska bli så jävla kul! 

nu ikväll har jag baka macarons med mamma! 
kanske inte de snyggaste macarons som bakats men vi var duktiga för att ha gjort det för första gången! :)
Nu ska jag sätta mig framför tv och chilla! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0