dålig update under helgen

jepp jepp, det har varit mycket dålig uppdatering från mig i helgen. 
Men jag har för det första knappt varit hemma och för det andra knappt suttit vid datorn.

I fredags var Tess och jag på födelsedags partaj hos Victor för att fira att han och Mikaela fyllt år! :) 
hur kul som helst! Kvällen började med käka och fix hemma och Tess, sen stack vi till Victor.
runt 12 (tror jag) så gick vi till en kille som hade inflyttningsfest. 
Var kvar till lite efter 2 tror jag. Sen tillbaka hem till Victor, folk började damsuga och äta rostade mackor av någon anledning :P 
Sen vid halv 4 började Tess, jag och halva Säberg släktet att gå hem. Kom hem runt 4 någon gång tror jag. Kraschade i sängen och sov till 11 :P 

När jag vaknade i lördags åkte jag hem en sväng för att packa lite rena käder. Sen bar det av till Norrköping för att umgås med Robin. Vi beställde pizza, kollade på film och hade världens softaste bakfylle/lördags kväll :) 
Sen på söndagen hade vi (som alla andra söndagar jag varit där) bestämt att gå ut och gå så jag lär mig hitta i Norrköping, men så regnade det och blåste som bara den (som alla andra söndagar jag varit där). Så istället gick vi en snabbis till coop, köpte frukost och sen bäddade vi ner oss i sängen igen för att bara ligga och kolla på film tills det var dags att åka hem igen. 

Så riktigt soft helg, har inte hänt alls för mycket. Men det var precis det som behövdes :D


NÅGRA av bilderna vi tog i fredags, finns fler på FB, men långt ifrån alla :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0