skit dag.

vilken jävla skit dag rent ut sagt.
vaknade upp imorse, mådde skit dåligt.
men var ändå tvungen att åka en sväng till skolan och hämta Tess och Louise eftersom vi bokat möte med Inter Agenturer idag. Så vi var där en liten stund, sen skjutsade jag tillbaka dom till skolan och sen fortsatte jag hem.
Så nu sitter jag i sängen och är irriterad på i stort sett allt och alla. 
ska bli så jääävla skönt med helg imorgon! 
imorgon blir det utgång i stan i alla fall, josse, jag och macke vet jag helt säkert att det blir än så länge. 
får väl se vilka mer som hänger på. 

Fick se skolkorten idag förresten, jag tycker dom ser hemska ut!

Kommentarer
Postat av: juli1

jag och jonna hänger nog på :D

skolfotona är sämst, vi hade kunnat ta bättre... ser ju varenda detalj i ansiktet :o

2011-09-29 @ 17:08:34
URL: http://juliatember.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0