Dag 10 - Det här hade jag på mig idag

Den här dagen hade jag faktiskt på mig två olika saker, eller ja, inte så jätte olika men jag bytte kläder en gång på dagen så jag tänkte visa båda :) 

Först var jag i skolan, då hade jag på mig:
Rött linne med spets upptill - Vero Moda
Kavaj - New Yorker
Svarta byxor - Vila
Svart klocka - Ullared (?) 
Armband - 
Halsring - Style By Tyra


Senare på kvällen skulle jag inte till stan för att kolla på Robin när han skulle spela, så då bytte jag om eftersom jag inte riktigt kände för att gå runt i kavaj då :) 
Så då hade jag på mig: 
(världens sämsta bild.. jag vet) 
Det är i stort sett samma sak fast jag har bytt ut kavajen och linnet mot den här röda tröjan från Gina Tricot :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0