Helgen

Riktigt dålig uppdatering i helgen. Måste jag ens förklara att jag varit i Norrköping hela helgen? 
I fredags åkte jag i alla fall in till stan för att kolla på Robin när han spelade med sitt band, riktigt duktiga var dom :) 
Sen efter det hänge vi kvar i stan ett tag med några från hans andra band. 

I lördags vaknade vi vid 11.. åt världens längsta och segaste frukost framför tv'n, sen gick jag in till centrum en sväng för att byta ett par skor. Jag råkade visst få med mig ett par jeans hem också :) 
Sen på kvällen gjorde vi tacos, kollade på Melodifestivalen och bara hade det mysigt :) 

Och så var det söndag, är det bara jag eller är söndagar alltid lika sega? Robin och jag gick inte upp förrän vid 12 eller något..  Åt frukost och sen satt vi och kollade på tv hela dagen.. Sen åkte jag hem och jag måste säga att det var bland det värsta jag varit med om i hela mitt liv... Det var så sinnessjukt jäkla kallt.. kändes som jag skulle frysa ihjäl så fort jag andades typ.. Hemskt! 
Så helgen har varit rätt chill, det behövdes eftersom det kommer ta ett tag innan man får ta det lugnt nu :)

Kommentarer
Postat av: Mickis

söt bild på dig ! :D

2012-02-06 @ 22:38:20
URL: http://mikaelaveronica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0