Jag kan inte sova längre!

Godmorgon! 
Ni fattar inte hur irriterad jag är! 
När det för en gång skull är lov och jag FÅR sova, så vaknar jag vid 7 på morgonen och kan inte somna om. 
Så jag har legat i sängen och kollat på DHW hela morgonen. 
Jag ska snart gå upp och göra lite frukost och sen sätta mig i sängen för att kolla på ännu mer DHW :) 
Roligt liv jag har... 

Nej men jag har faktiskt inte så mycket planerat idag förutom att jag ska åka till Åtvid och träna med Josse runt 3. 
Ska blir så jäkla skönt att få träna.. Förra veckan hade jag så mycket att göra så jag hann inte gå till gymmet en enda gång... Dålig stil av mig.. Men nu är det som sagt lov och jag har all tid i världen till att träna :) 

Men nu blir det frukost! Ska även ta kort på byxorna jag köpte igår så ni får se dom :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0