Onsdag 1 februari

24 dagar kvar!!! :D 

Hej allihopa! 
Hoppas alla har haft en lika bra dag som jag har haft!
Fastän jag försov mig imorse... Vaknade klockan 8 av en konstig dröm och visste direkt att jag hade försovit mig. 
Så jag missade religionen på morgonen. 
Men förutom det så har dagen gått riktigt bra och snabb dessutom! :) 

Efter skolan stack jag till gymmet, som vanligt. 
Jag har fått verkligen fått tillbaka lusten att gymma efter att ha haft några dagar förra veckan då jag var så jäkla opeppad på att gå till gymmet :)

Robin kommer hit ikväll också! Jag är så lycklig :D 
Och imorgon börjar jag inte förrän halv 1, vilket gör mig ännu lyckligare! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0