Where did all the years go?









Jag fyller 20 imorgon, bara jag som tycker det är helt sjukt? 
Hur snabbt har inte tiden gått? Känns som jag nyss fyllde 15 och började åka runt på min moppe.
Men det är 5 år sedan.. 5 år, det är ju hur lång tid som helst. 
Om fem år kommer jag vara 25.. Shit.
Önskar att jag aldrig hade växt upp! 
Önskar att jag fortfarande åkte runt på min moppe med alla kompisar, gjorde lärarna helt galna och fick ny vikarier stup i kvarten. 
Vill vara liten igen och skippa mattelektionen bara för att vi hellre ville gå ner till Oasen och äta pizza.
Vill vara liten igen bara för att kunna tycka att man var så himla stor och vuxen när man fyllde 16! 
Men jag fyller 20 imorgon, vilket i och för sig är bra på vissa sätt. 
Jag får gå till systemet och köpa min egen dricka, jag slipper vara 19, värdelös ålder enligt mig och jag kan flytta hemifrån utan att få dåligt samvete :) 
Men helst av allt skulle jag vilja vara liten igen




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0