8 januari

Näst sista dagen på lovet! :( (tror jag)
Vill verkligen inte börja skolan igen... Men en liten tröst är väl att det bara är ca 5 månader kvar tills studenten! 
Och att jag inte längre har någon engelska B, så jäkla skönt!
Sen är det ju faktiskt inte långt kvar tills det är sportlov heller så jag ska nog klara mig till dess :) 

Vad händer annars idag? jag vet faktiskt inte. 
Ska nog städa mitt rum för det ligger kläder och grejer över allt. 
Sen ska jag nog mest kolla på DHW och måla naglarna :) 
Ska bli skönt att få en mysig hemma dag för mig själv, har knappt varit hemma något på lovet känns det som! 
Har varit så himla mycket i Norrköping. 

Men nu ska jag nog gå upp ur sängen och äta lite frukost. 
(he-he) dåligt av mig att ligga kvar i sängen tills klockan 2.. :)

Jag och min härliga morgonfrilla just nu ;)
(ser inte ut som att jag har några ögonbryn! Men det har jag!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0