Dag 1 - Presentera mig själv

Så, vem är jag?
Jag heter Viktoria Ahlström, jag är 19 år men fyller år den 25.e februari.
Jag bor två mil utanför Åtvidaberg tillsammans med min mamma, pappa, lillasyster och ett litet gnagar zoo som består av en kanin och två marsvin. 
Jag går 3.e och sista året på Handelprogrammet på Facetten i Åtvid. 
Jag är även VD i uf-företaget Lovely Nails som jag driver tillsammans med Louise och Tess.

Tar studenten om ca 5 månader, men jag har ingen aning om vad jag vill göra här i livet.
Största drömmen/drömmarna är var att bli make-up artist, nagelteknolog, even-planner eller bröllopsplanerare.
Egen företagare skulle nog passa mig ganska bra annars tror jag, jag gillar att hålla på med allt som har med företagande att göra. 

Sedan våren 2009 är jag tillsammans med Robin. 
Som redan sen när vi träffade varandra 2005 har haft en väldigt speciell plats i mitt hjärta. 
Just nu (och sedan i september 2011) har vi haft något slags "distansförhållande" då han pluggar till elkraftskonstruktör i Norrköping.
Det gör att vi bara träffas på helgerna eftersom både han och jag går i skolan och att pendla mellan Norrköping-Åtvidaberg tar lite tid.
Men att bara träffas på helgerna funar faktiskt :) 
Man lär sig att uppskatta varandra. Och som vi ser det så är det "bara" fem månader kvar, för när jag tagit studenten och hittat någon att göra som ger en inkomst så är planen att vi ska flytta till Linköping :)

På fritiden (vilket jag har mycket av sen Robin flyttade) så gymmar jag först och främst, men det blir även en del saker som ska göras i företaget. Annars är jag väl precis som vilken annan människa som helst? Jag älskar att shoppa, umågs med kompisar, festa och allt sånt :) 

Största passionen här i livet är smink och naglar. Målar om naglarna mycket oftare än vad som behövs eller är normalt ;) och smink då... jag är kär i smink. Är det något jag samlar på så är det smink och nagellack och min samling börjar sakta men säkert växa :) Och det är just tack vare det här intresset för just smink och naglar som jag fått mina önskedrömmar om att bli make-up artist eller nagelteknolog :)

Men hur är jag som person då? 
Jag är för det mesta glad och possitiv, det värsta som finns är männsikor som bara ska sura hela tiden! 
Men visst, jag är som alla andra och kan också vakna på fel sida om jag ska vara ärlig :) 
Vad mer då? Jag är en tjej som vill otroligt mycket, jag vill uppleva mycket här i livet, hinna med allt och jag kämpar som fasen för att det ska bli så också. 
Höll nästan på att glömma något som är rätt viktigt! Jag kan knappt sluta prata...
Jag pratar i stort sett hela tiden, possitivt eller negativt får man väl avgöra själv. 
Men jag är den personen som utan problem kan gå fram till en främling och fråga vad som helst :)

haha, blev en hel del om mig själv där :P grattis till er som orkade läsa allt :)
men det finns väl inte så himla mycket mer att berätta om mig! :)




Min underbara andra halva ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0