Få ordning på livet.

Sitter i sängen med min kalender i högsta hugg. 
Försöker få lite ordning på mitt liv.. Det är mycket nu som händer med UF och alla mässor osv så jag kände att jag behövde få lite koll på det :) 
Men jag måste nog säga att jag har läget under kontroll, än så länge ;) 

Förresten, provade min balklänning förut, den har hängt i mitt rum sedan balen för jag vill inte hänga undan den.. :P så fick ett litet ryck att jag skulle prova den.. Men gud vad sorlgigt det kändes att veta att jag förmodligen bara kommer få använda den där klänningen en gång i mitt liv.. :( 
Balen var ju så himla rolig och man kände sig så fin! Plus att jag är helt kär i min klänning... Vill få använda den fler gånger!


bilden är tagen i maj förra året. Klänningen ser lte små konstig ut på bilden, det är för att den var för stor...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0