Ledig idag

Godmorgon! 
Eller godmorgon.. jag har varit vaken sen 10, men sitter fortfarande kvar i sängen. 
Har fixat lite grejer på datorn och sen läst lite bloggar osv. 
Men nu ska jag gå upp och äta frukost :) 

Vet inte riktigt vad som händer idag faktiskt..
Ikväll ska jag in till stan för att äta på Subway med Robin, sen åker vi till Norrköping och jag stannar förmodligen där hela helgen skulle jag tro. 
Jag funderar faktiskt på att åka in till stan lite tidigare så jag hinner gå lite på stan innan jag ska äta med Robin. 
Jag är på shopping humör och skulle faktiskt behöva ett par nya jeans.. Så jag får se hur jag göra med det :)

Men nu, frukost! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0