Lördag 21 januari

Hallå! 
Sitter i Norrköping just nu, Robin och jag har preis ätit. Det blev potatisgratäng och revbensspjäll. MUMS!
Nu sitter vi och väntar på att gladiatorerna ska börja, jag älskar det programmet! :D 
Men innan det börjar ska jag ta mig en dusch för jag har gått på stan nästan hela dagen idag och det bli ju så himla varmt när man går runt i butikerna med störta vinterjackan på sig.. 
Tänkte visa vad jag har köpt också men det gör jag nog imorgon istället när jag kommer hem och har min systemkamera att ta kort med :) 
Hittade (förhoppningsvis) det perfekta rosa läppstiftet vilket jag ser fram emot att testa. 
Hittade även lite grejer som var på rea vilket aldrig sitter fel. Men visar vad jag köpte imorgon istället :) 

Nu blir det en, eller kanske ett långt varmt bad, inte bestämmt mig ännu, sen gladiatorerna! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0