Matkoma

Kom hem från mormor och morfar för 1 timme sen ungefär så nu sitter jag i sängen och har en känsla av att jag kommer dö snart. 
Man äter alltid så otroligt mycket när man är hos mormor och morfar, plus att jag åt tårta också vilket jag ångrar nu, helt sjukt hur ont i magen jag fick. Sen jag började träna har jag inte ätit varken godis, kakor, chips elller druckit läsk eller något sånt, så nu sitter jag i sängen och mår dåligt för att jag ätit alldeles för mycket mat...

Ska nog sätta på ett DHW avsnitt och sen försöka sova så jag inte sover bort hela dagen imorgon. Hatar när sånt händer... 

Här är några bilder från idag :) 
Första bilden är på mig och mina kusiner + lillasyster
Och sista bilden är kusiner, lillasyster och så mormor och morfar :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0