Min lilla nagellackssamling

För ett tag den fick jag en kommentar här på bloggen där någon frågade vart jag har mina nagellack så det tänkte jag visa nu! :)

Just nu har jag alla mina nagellack i sen liten låda, men den börjar bli lite för liten för alla mina grejer så jag måste börja fundera på en ny lösning till min lilla samling. 
Så här har ni en bild på hur det ser ut i lådan just för tillfället, hoppas ni förstår förklaring nedanför ;) 
Det fyra nagellak här under som inte är inringade är sånna som jag bara har ett lack av.


* När jag tittar på bilden så måste jag erkänna att det ser rätt så rörigt ut, men jag lovar, det är inte så rörigt i verkligheten :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0