Redan i skolan

Goodmorgon! 
Hann inte skriva något innan jag stack till skolan, nu sitter jag i alla fall i skolan och väntar på att lektionen ska börja. 
Har varit i skolan sen halv och börjar inte förrän 10 över, starkt av mig tycker jag :) 
Vet inte riktigt vad som händer idag, men än att jag ska träna efter skolan!! :D
Ska nog inte göra så mycket annat, läsa klart en bok och skriva klart en grej som ska lämnas in idag sen ska jag sova tidigt idag. (och alltid när jag skriver att jag ska sova innan 10 eller liknande så somnar jag inte förrän jätte sent!) 
Men men, det gör väl inte så jätte mycket om man somnar sent ikväll, för jag är ju ledig imorgon!! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0