2 månader kvar

precis!
idag är det exakt två månader kvar till jag fyller 18.
Stor flicka :)
just nu sitter jag och kollar på tatueringar och massa mer kul
jag blir så j*vla sugen!
HÅLL UT VICKY!



Jag tycker det där är så sjukt snyggt!
Att inte ha så jätte stora töjningar och sen ha svarta tunlar med stenar på!
och sen ha vanliga hål i resten av örat.
 jag är helt kör i det!




Robin tycker jag är dum i huvudet som vill tatuera mig där.
Men man lever bara en gång, så varför inte? :)

Åååh, jag vill vill vill!
Stå ut!

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag har en 6 mm töjning i vänster örat och vanliga hål i höger örat, det är asnice och ser inte alls konstigt ut! go4it :D

2009-12-30 @ 20:06:29
URL: http://jannicekarlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0