2009

jag sa ju att jag skulle skriva en sammanfattning om året.
och att den skulle komma imorgon, men grattis! ni får den nu :)
Jag är hos Robin och han kommer inte tillbaka förrän om minst 2 timmar,
så kan lika gärna skriva den nu ! :)
härmar Josefin lite nu då, men jag kommer inte på något annat sätt att göra det på.

Januari - jag gick på John Bauer gymnasiet, It-media. Kommer inte ihåg så mycket mer av januari. tror inte det hände så mycket mer!

Februari - jag fyllde 17 år, firade inte på något speciellt sätt vad jag minns. Åkte till sälen med familjen och Sandra :) hade riktigt roligt. Bröt inget den här gången som tur är.

Mars - i mars hände förmodligen inte mycket roligt, för jag minns ingenting av den månaden :P

April - jag åkte till italien! :D :D stannade i polen på vägen, var borta i 9 dagar, oförglömlig resa! Skulle göra om den 100 gången till om det gick! jag hade börjat funkdera på att byta skola, varit på facetten och provsjungit för musik-profil m.m i slutet av april lämnade jag in mina papper på att jag skulle byta skola. hände inte så mycket mer i april.

Maj - efter den här månaden så har året bara blivit bättre, jag blev ju tillsammans med Robin! :D Jag umgick mycket med honom den månaden.

Juni - det var skolavslutning, hur sorgligt som helst, jag lämnade tomten på JB i Linköping, tillsammans med Viktoria och Frida som också skulle börja på andra skolor. JAG SAKNAR MIMMI!  Sen var det sommarlov, jag åkte ner till Josefins stuga i Kaggebo, var där några dagar själv med henne först, sen kom Maakie och Robin. 
Robin och jag hade även våran 1.a månad där också :) Mycket sol och bad och bara chilla! :D
Firade nationaldagen tillsammans med Josefin och Fia plus två av hennes kompisar :) en riktig toppen kväll! :) 
midsommarafton var det jobb som gällde, men sen röj hemma hos Louise tillsammans med massa galna vyxna och riktigt mycket dans! :D
Fick även reda på att mina underbara älskade personliga tränare/kusin kommit in på en skola upp i Orsa, kommer aldrig glömma hur det kändes när hon berättade det, en blandningen mellan total lycka och samtidigt så ledsen. Höll på att böja gråta av båda anledningarna.

Juli - Robin och jag var jätte mycket, vi spenderade den mesta tiden ute på min baksida i solen och lite chill i poolen. Vi var även på Vis festivalen med hans familj :)


Augusti - Josefin fyllde år :) det firades genom att grilla hemma hos henne sen spela kubb tilsammans med Fegge och Maakie :) Jag jobbade på LMS tillsammans med Sandra. Jag var även på marknad med Theresé där jag köpte min älskade Volbeat tröja! :D
Hade även tjejkväll hemma hos mig :D massa god mat, singstar, film och 6 brudar som sov i mitt rum ;)
Började ny skola och ny klass! Jag ångrar det inte för en sekund! :D
jag tror även det var i augusti som alla 1.or blev nollade. Otroligt kul :) 



September - Det hände inte mycket, nästan all tid gick åt till skolan, komma in i klassen lära känna lärare och allt det där. Älskling fyllde också år, vi firade honom dagen innan genom att baka en fet choklad/kladdkake-tårta :)

Oktober - minns faktiskt inget speciellt som hände den här månaden ;)

November - Jag minns EN sak, det är att Robin och jag kolladepå biopremiären av new Moon! :D
jag längtade i flera veckor! :D

December - gick så jäääkla snabbt, helt ptroligt. men i alla fall, jag, Josefin och Julia var på skylten i Linköping för att kolla på när robin och hans band Unplugged skulle spela, efter det bar det av till kulturhuset där dom också skulle spela, sen blev det partaj hela natten :D
LASSES KONSERT I CLOETTA CENTER! oförglömlig, jag älskar honom, han får en alltid att le :)
det kom snö också! för första gången på jag vet inte hur länge så blev det en vit jul! :D
Jag har nog aldrig sett så här mycket snö eller varit med om att det varit så här kallt på RIKTIGT länge.
och nu är det sista dagen på 2009, året har gått upp och ner hela tiden, men överlag så har det varit ett riktigt bra år :) och jag hoppas verkligen 2010 kommer bli lika bra, om inte bättre! :D

Kommentarer
Postat av: Therése

Du e så gullig <3

2010-01-01 @ 09:41:30
URL: http://mooveit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0