7 månader

idag är det ju 7 månader mellan Robin och mig.
och det rullar fortfarande på :)
vi har i alla fall inte gjort alls mycket idag.
Rättare sagt ingenting.
Jag vaknade vid 9, gick upp och kollade läget. men gick sen och la mig igen för att kolla på film.
Och robin, jaa... han snarkade på som vanligt, ända till halv 12, då kändes det som om det var dags att väcka honom ;)

nu är det i alla fall the bodyguard på 5.an, har kollat på den 100 gånger
men en gång till skadar ju inte ;)
imorgon ska jag inte till stan och bränna lite pengar på mellandagsrean :)
hoppas verkligen jag hittar något, för som det är just nu så har jag absolut ingenting att ha på mig :o
ska även kolla på jag hittar något att ha på mig på nyår.
aja, the bodyguard kallar.
hörs :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0