helgen

okej, jag har blivit så sjukt dålig på att skriva, jag vet.
Men i helgen har jag liksom inte haft någon tid, har knappt haft tid på hela veckan.
Har varit hos Robin 99% av tiden.
Men i fredags var det ju i alla fall lite partaj och så :)
Först spelade Robin inne i stan så Josefin, Julia och jag åkte med Cicci in till stan för att se Unplugged spela :)
sen bar det av till Åtvid igen, det var ju fest på kuturhuset,
Riktigt lyckad kväll asså :)
sen sov jag hos robin, och på lördag (igår alltså) åkte vi hem till mig.
och ska jag vara helt ärlig så har vi inte gjort mycket i helgen,
i lördags så var vi skit sega, handlade bara lite och sen gjorde mat.
Sen hem hit och sova.
och idag har vi inte varit mycket bättre, vi har legat i sängen hela (observera HELA) dagen.
Har kollat lite på tv och sen mest legat i sängen och snackat.
men senaste tiden har allt varit så stressigt, vi har knappt pratat någonting känns det som,
Vi träffas jätte sent på kvällen, sover och sen tidigt på morgonen har han gått upp och försvunnit till sin APU.
Så nu tar vi igen allt snack vi missat :)

nu ska jag ner och sova.
ska försöka lägga upp lite bilder från helgen snart också, :)


För mig är han snyggast i hela världen och jag älskar honom! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0