jag är...

... JÄTTE HUNGRIG!
och jag kommer inte hem förrän klockan 7 ikväll :(
det är synd om mig!
ska till Ica efter skolan och köpa skumtomtar till mig själv
sen gå hem till Robin och lägga mig i hans säng och kolla på film
och tycka lite synd om mig själv ;)
ikväll ska jag på körkortsteori, från klockan 16.30 till 18.00
jag kommer inte överleva!

imorgon är det resursdag, vilket innebär att vi är "lediga". Eller man får jobba hemma om man har några rester.
Imorse var planen att jag skulle åka till robin imorgon och kolla på film med honom hela dagen.
Men sen så dissade han mig för att istället kolla på film med alla hans killkompisar.
usch! det innebär att jag har absolut ingenting att göra imorgon!
Jag ville ju vara med Robiiin ! :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0