winnerbäck

i torsdags var jag, Robin, Louise, Sandra, Josefin, Maakie och Julia på Winnerbäck,
det var helt underbart, det är när jag ser Lasse live som jag inser hur mycket jag älskar människan och musiken han gör.
Han spelade några låtar från nya skivan, och en massa gamla godingar.
Älskade när han framförde Elden i torsdags, han gjorde det inte på det "vanliga" sättet. Utan bara med piano! Det var helt underbart! Kolla videoklippet,
och nej, det är inte i Linköping, men det är ju samma låt, framförd på samma sätt.


Än så länge har jag inga bilder, för jag tog alla bilder med Robins mobil, och har inte hunnit skicka dom till mig själv än.
men så fort jag träffar Robin igen så ska jag skicka dom, och sen lägga upp dom här :)
Så torsdagen var en riktigt lång dag, kom inte hem till Robin förrän vid 12, somnade sunt 2 någon gång ;)

och så i fredags ringde alarmet vid 7 för robin och jag skulle få upp izac och skicka iväg honom till skolan,
sen somna om igen, och vaknade halv 9 av att Julia och Tess stod utanför fönster och bankade och skrek om att vi skulle gå upp, men icke sa nicke, jag orkade inte gå upp ;)
Robin och jag gick upp vid 12 någon gång, för han skulle till skolan på 1 lektion, och sen vid 2 så åkte vi hem till mig.
Så vi har spenderat hela fredagen och lördagen i sängen nästan, men vi förtjänar det :)


Jag blir så himla sugen på att se lasse igen när jag ser den här videon!
Sandra och jag ska beställa biljetter till hans sommarturné :)
Han börjar ju turnen i Linköping! :D :D :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0