dålig uppdatering

jag har varit jätte dålig på att uppdatera! Förlåt!
men det har varit så mycket sen jag skrev sist,
jag har ju varit på bio med Robin, ÄLSKAR FILMEN!
Längtar hur mycket som helst tills filmen kommer ut på dvd så jag kan kolla på den om och om igen :)
sen på lördagen så var vi hos Kalle i stort sett hela dagen :)
sen på söndagen så hjälpte jag mamma lite hemma och sen på kvällen åkte jag till Robin.
Så jag har alltså sovit där inatt ;)
riktgit mysigt :)

och nu sitter jag i skolan ;)
slutar om 1 h och 15 min typ ;)
då kommer Robin hit och möter mig, sen ska vi ut i åtvidaberg och shoppa.
Tejp som fastnar på kroppen och choklad blir det nog :)

dags för hot & not snart också, det var ju jätte länge sen.
får se om jag hinner med det innan lektionen är slut :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0