friday, i'm in love

äntligen fredag!
äntligen helg!
inte för att det blir att sova något eftersom jag ska vara på öppethus klockan halv 9 i morgon bitti.
Men ändå, det är helg!
jag har längtat ända sen förra helgen :)
NU ÄR DET BARA 7 DAGAR KVAR TILL NEW MOON!
JAG LÄNGTAR!!

idag var det i alla fall riktigt slappis dag, slutade 11.50 :)
jag klagar inte,
och även att det är fredag den 13.e så har ingenting gått fel än :)
allt har gått ovanligt bra :)
Jag ska snart börja fixa lite grejer till öppet hus som är imorgon 10-13, kom :D
Jag fick ansvaret att fixa musik som ska spelas i entrén,
sagt och gjort :) och vilken musik passar till ALLA ? Jo, våran älskade Winnerbäck!
så jag har fixat det,
nu ska jag bara fixa lite skyltar till de som sponsrat oss, eller de sponsorer jag fixat.
Tempo i Björsäter och Ahlströms Grävservice :)
sen ska jag bara packa lite sen bär det av till Åtvid för inatt sover jag hos Robin :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0