tatuering

jag är så himla sugen på att tatuera mig, det är sjukt!
Har kommit på MASSA grejer jag vill göra,
just nu har jag 5 grejer som jag skulle vilja göra.

1.
 
Skulle vilja göra den här i nacken, precis på den där knölen man har en bit ner i nacken.

2 & 3
Jag vill verkligen tatuera hendlederna, nu kommer väl hälften av er tycka att jag är dum i huvudet som vill göra det ;) men det är något jag har velat göra hur länge som helst. Jag vill skriva något, npgot som betyder något, som man kan kolla på varje dag och känna den där känslan att det verkligen betyder något.
Så jag skulle vilja skriva "No fear" på ena handleden och "No regrets" på den andra. Jag har inte besätämt något än, det måste ju som sagt betyda något. Något viktigt också.


4.
Den fjärde jag skulle vilja göra är antingen en G-klav eller en/några noter, det ska stå för musik eftersom musiken är en så stor del i mitt liv, den har.. jag kan itne säga att den har räddat mig, men den har hjälpt så otroligt mycket. När man inte står ut med tystnaden så finns musiken alltid där, eller när man hittar en ny låt, och man lyssnar på den om, om och om igen. Och tillslut så är texten det enda som går runt i huvudet på en. Jag älskar den känslan, känslan av hopp, att man har fått något nytt att tro på när allt inget annat funkar.

5.
den sista tatueringen jag kommit på nu jag vill göra är på foten, på utsidan, skulle vilja skriva något där,
från utsidan av hälen fram till lilltån om ni förstår? ;)
 
typ sådär, men än så länge har jag inte hittat något passande att skriva.
Är lite frestad att skriva "never back down" där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0