dags för sängen

nu ska jag snart in i duschen, och sen krypa ner i sängen.
Är hur trött som helst, så sova behövs :)
imorgon ska jag upp en snabbis till Robin innan skolan börjar
för pappa har nämligen varit på apoteket idag och hämtat en spruta som jag ska ta, och den måste förvaras i kylskåpet (jag undrar verkligen varför)
så jag måste ha den i Robins kylskåp under tiden som jag är i skolan ;)
Sen när jag slutar så bär det av mot vårdcentralen,
hoppas verkligen Robin kan följa med mig dit,
efter som jag hatar och är rädd för sprutor.

och när vi ändå pratar om sprutor, jag måste ta sammanlagt 4 till sprutor under det kommande halvåret.
Sprutan jag ska ta imorgon, som är mot cancer, ska jag ta 2 gånger till.
Sen måste jag även ta 2 (!) sprutor mot svininfluensan!
Herregud, hur ska jag överleva detta?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0