dålig uppdatering

ja, jag har varit jätte dålig på att skriva nu.
men det har varit full rulle nu dom senaste dagarna så jag har helt ekelt inte haft tid.
Men nu ska jag ta igen det lite.
Igår kom Robin hit runt 4 tiden, så han och jag laga tacco till hela familjen :)
Jätte mysigt.
Sen sov han här, och idag har vi inte gjort något speciellt.
Kollar på My Bloody Valentine, en skräckfilm i 3D.
Det ni, jag har kollat på skräckfilm! :D
Sen vid 6 åkte Robin tillbaka till Åtvid.

Så nu sitter jag här helt själv, har packat lite,
för klockan halv 6 imorgon bär det av till Ullared tillsammans med mamma, Becka mormor och farmor.
Vi kommer vara borta tills på tisdag, så kommer väl hem på tisdag kväll någongång,
då ska antingen jag sova hos Robin, eller så följer han med hem hit på kvällen :)

Och sen på torsdag så ska jag tillsammans med Julia, Tess, Louise, Bella och Isabelle från min klass ut med våran lärare Lennart och jaga :D i Rumma någonstans :P jag tror det kommer bli kanon kul :)
sitta i skogen och dricka varm oboy :)

men nu måste jag öka takten lite om jag ska bli klar med allt jag måste göra innan vi åker imorgon bitti :)
iPoden behöver lite uppdate, och jag ska klippa min lugg igen, den växer ju som ogräs, om bara resten av håret kunde växa så snabbt...

           


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0