nu är det dags för fredagsmys.

idag har det varit fredagsmys på hög nivå här hemma.
Först pizza och sen benjamin button, hela familjen :)

idag har det inte hänt allt för mycket,
jag vaknade vid 9, då började jag kolla på One Tree Hill
låg kvar i sängen tills 2 någon gång,
då började jag städa min garderob.
Jösses vad mycket onödiga saker jag har i min garberob.
Just nu ligger världens största hör med kläder på golvet, som ska bort.
imorgon ska jag väl fortsätta med resten av rummet.
Jag har så jävla mycket grejer, som jag inte ens använder, så jag känner att skiten måste bort.
Nu.

aja, nu ska jag kolla lite på One Tree Hill innan jag ska sova.
Skriver nog mer imorgon,
Puss!


Kommentarer
Postat av: Therése

hey du, STOPP!! Jag kanske kan tänka mig att ha några av dina gamla kläder ;) Kan du inte spara lite i en påse som du tror jag gillar så kan jag testa när vi ses under halloween?? puss o kram <3

2009-10-02 @ 22:09:09
URL: http://mooveit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0