prov&uppsats

så, lite uppdate från skolan, om skolan
tänkte bara berätta att jag har fått tillbaka några prov och arbeten som jag gjort.
Först var det ett matteprov jag gjorde. 13poäng blev det, 14 var gränsen för G.
Känns segt, men min matte lärare sa att bara jag jobbade bättre på lektionerna så kommer han sätta G på det.

Sen var det administarionsprovet, det gick faktiskt riktigt bra :)
Fick VG på det, är faktiskt nöjd med det.

Sen skulle vi också skriva en uppsats och ödet på en svenska lektion.
Fick precis tillbaka den.
Och jag fick VG- på den, är väl nöjd.
Men jag kunde gjort den liiite lite bättre så jag hade sluppit det där minuset.

och snart är det dags för matteprov igen...!
Får hoppas det går bättre då.
jag ska f*n jobba så jag får G på det provet,
är så jävla trött på att alltid få ett poäng under G.
Så nu blir det att jobba, jobba och jobba!

Kommentarer
Postat av: Therése

Härligt jobbat!! fortsätt så! I'm proud:)

2009-10-19 @ 18:36:26
URL: http://mooveit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0