echo silence patience and grace

och så var det lördag!
vilket är dödsskönt!
man får sova länge, vara uppe sent och bara ta det lugnt!
och det är fortfarande en ledig dag imorgon,
jag verkligen älskar lördagar.

Jag ska snart åka till Julia,
eller aaa, om 40 min typ.
Josse och jag ska till henne och bara chilla,
käka taco, kolla på film och bara ha det mysigt :)
och inatt sover jag hos Robin!
det kan inte bli bättre asså,

imorgon vet jag inte vad som händer,
kommer väl va hos Robin ett tag,
sen åka hem och bara ta det lugnt,
ladda inför en ny skolvecka.
det kommer verkligen hehövas för nästa skolvecka är galen!

måndag: Vårdcentralen & träna
tisdag: idrott (visserligen ingen estetiskverksamhet så har bara en lektion), träna & Stan (?)
onsdag: läxa i inköp och varuhantering
Torsdag: Skolkort (!) synunderkäkning (!) & träna
fredag: träna, annars helt oplanerad!
lör&sön: hoppas på att göra något med Robin, G-force på bio kanske?


jag saknar sommaren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0