frustrerande

ååååååh!
jag hade skrivit ett ganska långt inlägg om massa saker.
Tror ni inte internet börjar lagga då!?!
Jo, självklart!!
så nu är det bara att skriva igen..

i alla fall, nu sitter jag här
och känner mig lagom ful eftersom jag har ansiktsmask insmetad i hela fejset,
men gud vad skönt det är :)
ska inhandla ett helt lager med hår/ansiktsmasker när jag åker till Ullared :)
på tal om Ullared så har mamma bokat stuga!! :D
måndag den 26 till tisdag 27 oktober, det är v44, alltså på lovet :)
Ska bli så himla kul, och jag behöver det verkligen :)
Dags att börja skriva inköpslista nu

känns lite jobbigt att vara borta den 27 dock,
det är ju 5 månader mellan Robin och mig då...
vi har aldrig varit ifrån varandra på någon av våra "månadsdagar" förut,
sen i Maj har jag tillbringat varje 27.e med honom ju.
hoppas jag hinner hem och träffa honom den 27 oktober också! :D

nu till något annat,
idag har gjort en grej,
kommer inte säga vad än...
eftersom jag inte berättat något för Robin än,
och det finns en risk att han kanske läser det här ;)
så ni får gissa så länge,
berättar kanske imorgon kväll.

hm, känns som om jag glömt skriva något som jag skrev från början..
hmm.. nää, det här får räcka.
nu ska jag fortsätta kolla på One Tree Hill..
och innan jag går och lägger mig så ska jag läggaupp en låt till er :)
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0