huvudvärk!

kommer inte skriva mycket,
för jag har ingen ork alls,
min huvudvärk tar kol på mig.
är hur trött som helst, ögonen vägrar vara öppna känns det som...

igår kväll hemma hos Julia tillsammans med Josefin var toppen i alla fall,
vi käkade, satt och pratade jätte mycket och kollade på Armgeddon.
jag älskar verkligen brudarna asså!
sen fick jag skjuss av Josefin till repan där Robin, Maakie och Johan var.
sen gick Robin och jag hem till hans pappa, kollade på happy feet :)
och idag har vi varit hur slöa som helst, gick upp vid halv 2 (a)
Åt frukost framför tv;n och hade det super mysigt :)

men nu ska jag faktiskt krypa ner i sängen och kolla på film :)
Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0