sleeping time!

I always played you songs
To say what I never could
It was easier to kiss you
Than to tell you how I feel

-

kanske dags att sova?
måste upp skapligt imorgon för att fixa med lite grejer inför en foto grej som josefin fixat imorgon! :D
vi ska åka in till stan, bli upphämtade av en limousine, åka till ett hotell och där ska vi bli sminkade och sen fotograferade! :D fatta roligt!
så till det ska vi ha med oss tre ombyten med kläder. Fest, jeans och leggings.
så jag måste fixa med det :)

idag har Robin varit här i alla fall,
vi har gjort smörgåstårta hela dagen i stort sett :)
bild kommer imorgon (om det finns någon smörgåstårta kvar då)
dom smakade riktigt gott asså :)

och förresten så har jag hittat en bild på hårfägen jag ska försöka färga till! :)
vill ju blir blond nu till våren/sommaren. blir liksom alltid det, och dessutom tycker jag det ser bättre ut ;) hehe

Riiiktigt snyggt enligt mig!


Kommentarer
Postat av: Anonym

är ju förfan sofia jansson xD

2010-04-14 @ 19:11:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0