sovit hos my love ♥

åkte till Robin igår kväll :)
har inte träffat honom på typ 4 dagar så går kväll var jag helt enkelt tvungen att åka dit!
när jag kom till honom så höll han på att städa badrummet så jag hjälpte till.
eller hjälpte till... jag sätt på badkarskanten och berättade för honom vart han skulle städa och vart han hade missat ;)
och såhär roligt kan man ha med en damsugare ;)


sen på kvällen gick vi ner till Willys för att köpa godis till mig och choklad till robin :)

jag "lånade" några fjädrar från torget för att kunna påsk-pynta mig egna kyckling :)

och så dag skulle robin och ajg hitta på någonting.
Vi har ju bestämmt oss för att bli roliga, eller roligare än vi redan är i alla fall.
Så istället för att bara ligga i sängen och kolla på film hela kvällarna/dagarna så ska vi göra olika grejer.
Idag fick Robin ideén att vi skulle gå och bowla, (jag är sämst på det) men tyvärr var inte bowlinghallen öppen...
så vi gick en sväng istället, och efter ett tag kom han på att vi kunde hälsa på hans farmor.
Sagt och gjort, så vi pratade med henne ett tag :)

så det senaste dygnet har varit riktigt bra, har ju saknat min pojke hur mycket som helst ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0