gårdagen!

några bilder från igår :) josse hade med sig sin kamera så det blev några bilder :)
gårdagen var riktigt trevligt! :)
började med att fira robert som fyllt 20
sen hamnade jag i Åtvid.. på gruvan.. :P
så kvällen slutade i Robins säng..
kände mig lite vilsen imorse när jag vaknade runt 9 av att robin sitter vid dator och lyssnar på musik... :P
så idag har vi inte gjort så jätte mycket.. jag gick upp vid 12 och tog ett varmt bad, sen gick robin och jag neråt för att köpa pizza, och sen dess har vi bara softat :) kollat på film och haft det mysigt! :)

Kommentarer
Postat av: Jossan

haha har skit mycke bilder, men kommer bara ihåg hälften....

2010-12-05 @ 17:18:09
URL: http://josefinpalmqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0