dagens körlektion

var ju... galen.
Helt omöjligt att köra i det här vädret ju :P
jag kom i alla fall hem från stan för ett tag sen,
efter körlektonen stack mamam och jag till IKEA för att käka köttbullar :)
sen en sväng på ikano, sen körde jag hem :)
så nu väntar jag på att mamma/pappa ska kommer hem så dom kan köra mig till bussen.
Fick nämligen veta imorse att det är hos Linus man ska vara ikväll, och jag fick inte dissa för en viss Julia ;)
så det är bara att åka dit :P
sover hos Robin inatt, så åker vi hem hit imorgon efter som mamma och pappa åker till sthml så har vi hela huset för oss själv! :D
Vi ska röja som fan! :D
hahahaha


charmig bild xD tagen av Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0