mitt tal?

tills imorgon ska jag ha gjort ett tal på 3-5 min i svenskan.
jag har inte börjat än..
kanske dags att göra det?
Men jag vet ju inte vad jag ska prata om!
blir nog en artist eller band eller ngt...
kommer inte på något annat.
Så, dags att sätta fasrt nu Viktoria...



Vet inte om jag skrivit något om vad Robin och jag gjorde på alla hjärtans dag sen??
Han kom till mig på lördagen i alla fall, du hade han med sig rosor, choklad och världens sötaste nalle.
(trots att vi sagt att vi INTE skulle köpa något till varandra)
Sen käkade vi massa god mat på kvällen (plankstek! :D ) och på kvällen kollade vi på film och käkade godis och bara hade det mysigt i sängen :)
sen på söndagen, den riktiga alla hjärtans dag, så gick jag upp på morgonen och gjorde fattiga riddare åt honom,
sen kollade vi på en film, sen åkte Robin hem igen för att repa.
Så det var våran alla hjärtans dag ;)
(Rosorna jag fick av Robin på bilden, dom är sjukt stora i verkligheten)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0