lördag?

hejhopp.
första inlägget iår! :D
orkade inte skriva något igår :P
jag orkar inte lägga upp bilder från nyår heller :P
finns på min eller Josefins BDB om någon vill se ;)

i alla fall, det var en riktigt bra kväll.
kunde inte ha avslutat året bättre!
om man bortser från en sak,
sov hos robin sen på natten, vi gick väl och la oss vid 4 eller något.
men det var en total värd kväll! :D

vad händer idag då?
Jo, inte ett skit. Jag funderade på att gå ut och fota lite, men jag får se hur det blir med den saken.
jag har ingen lust att göra någonting längre :P

får se om jag har så jäkla tråkigt om ett tag att jag tar mig i kragen och lägger upp lite bilder från nyårsafton.
men nu är jag faktiskt hungrig, så.. dags för frukost! en jätte frukost! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0