no-lifer? Ohyes

jag har inget liv, därför uppdaterar jag non-stop.
har så himla tråkigt, bara så ni vet ;) 

Var träffades ni första gången?
våren 05, tror jag
Hur länge har ni varit tillsammans?
på onsdag är det 8 månader
Har ni gjort slut någon gång?
det kan inte räknas, tycker jag inte, vi strulade lite i början
Är hon/han äldre eller yngre än dig?
Robin är 7 månader yngre
Föll du för honom / Henne direkt?
nej nej, vi var bästa kompisar i nästan 4 år innan vi blev tillsammans.
Vad är det finaste han / hon sagt?
kan inte välja en sak, han säger/skriver så himla fina och gulliga saker :)
Hur ofta pratar ni i telefonen?
minst en gång om dagen, minst tror jag.
Vem ringer oftast?
jag :o han har aaaaldrig tid
Hur ofta ses ni?
så ofta vi kan, men senaste tiden har det varit dåligt med det :o
Bor ni långt ifrån varandra?
njaaa, egenligen inte, 2 mil. men jag önskar vi bodde närmare.
Har du lånat kläder av honom / henne någon gång?
snor hans kläder hela tiden (a)
Har han / hon lånat kläder av dig någon gång?
har han säkert. det bästa jag varit med om var när han tog på sig mina lackleggings :)
Vad skrev han / hon i sitt senaste sms?
"säkert. Joo det funkar, saknar dig som fan bara."
Vad skrev du i ditt senaste sms till honom?
att jag älskar honom
Hur ofta tänker du på honom / henne?
typ hela tiden :)
Vad gillar du mest med hans / hennes utseende?
jag älskar hela paketet :)
Vad gillar du mest med hans / hennes personlighet?
han kan säga saker som får mig att skratta så jag inte kan sluta, jag gillar det mesta faktiskt.
Hur avslutar ni era samtal?
typ; vi hörs, jag älskar dig puss hej. eller ngt liknande :) 
Tror du att det kommer vara ni föralltid?
man vet aldrig vad som händer, föralltid är väldigt lång tid.
men jag hoppas robin kommer finnas i mitt liv så länge som möjligt för jag älskar honom över allt annat.
skulle göra vad som helst för killen :)
så länge han vill ha mig så är jag hans!


"Det är väldigt kort tid man lever om man tänker på hur länge man ska vara död"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0