rockkarusellen - norrköping - unplugged

igår var jag i norrköping för att kolla på Unplugged när dom tävlade i rockkarusellen.
Dom var riktigt bra :) spelade 4 låtar. Ska kolla om det finns youtube-klipp att få tag på, i så fall lägger jag upp dom här :)
och jag har ju självklart bilder, har dock inte orkat lägga in dom på datorn än,
men antagligen får ni dom imorgon :)
killarna var riktigt duktiga i alla fall, jag hoppas dom kommer långt i tävlingen.
Vinnaren/vinnarna får ju nämligen en massa priser, tex studio tid om man vinner i östergötland.
Vinner man hela tävlingen, alltså i hela sverige så vinner man ju en sverigeturné med minst 16 spelningar.
så jag håller tummarna för killarna :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0