visste du att..

...mina favorit filmer (några av dom iaf) är x-men triologin & X-men origins Wolverine
...jag är väääldigt långsam när det gäller att göra sig iordning, tex till fest, då måste jag börja göra mig iornings ca 2-3 timmar innan ;)
...jag uttalar orden kallt, jacka m.fl på ett jätte konstigt sätt, tex kallt uttalar jag "kjeaaaaaaaallt"
...jag somnar ofta när jag kollar på film
...jag har väldigt svårt att vara tyst, pratar hela tiden istort sett, non-stop.
...jag är beroende av musik, kan inte gå 1 meter utanför huset utan min mp3, när folk säger att man inte får lyssna på musik, tex under prov, blir jag jätte sur och okoncenrerad.

så, nu har ni fått sen första "visste ni att...?" hoppas ni fick reda på något roligt :)

Kommentarer
Postat av: Therése

Du får höra med mamma och pappa om det finns någon plats över i bilen :) Det vore jättekul!!!!!

2010-01-09 @ 20:50:39
URL: http://mooveit.blogg.se/
Postat av: Therése

Nä precis, det kan jag inte. Jag kommer nog inte hem förän slutet av mars, då är det RM i Åtvid så då kommer jag ner. Men snacka med dom, det vore ju asroligt!!

2010-01-09 @ 21:30:52
URL: http://mooveit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0