midsommar+kaggebo=sant

ja, är det sommarlov så är det.
Därför är upptaderingen dålig, ska bättra mig! :)

På fredag gäller det!
Midsommarafton och jag ska åka till Kaggebo tillsammans med Robin, Josefin, Marcus, Julia, Linus och massa fler! :D 10 personer tror jag vi blir sammanlagt! :D

så jäkla fint! :D vå åker förhopppningsvis tidigt på fredag, (midsommarafton) och stannar tills på lördag kväll! :D

så imorgon kommer Josefin hit för att planera lite! Det måste ju handlas middagx3 och frukost till 10 personer! :o bilarna kommer vara fulla med MAT! :D vi kommer åka ner i 3 bilar eftersom alla inte får plats i bara 2 bilar :P
jag kan slå vad om att det kommer as nice! :D

och kolla vädret liksom!

Vädret på fredag kväll runt 20.00 enligt klart.se

Kommentarer
Postat av: Teodorlilly

nice site keep it up ok

2011-03-08 @ 13:56:58
URL: http://teodorlilly.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0