hata måndagar!

fy fasen vad segt det vara att gå upp imorse!
jag snoozade säkert 5 gånger, och jag brukar aldrig snooza :o
nu är jag i alla fall helt klar för att åka till skolan, ska bra slänga i mig lite frukost först.

jag kan inte komma ihåg senaste gången jag var så här seg och opepp på att gå till skolan.
Jag borde ju inte vara trätt med tänke på att Robin och jag låg i sängen och slöade hela dagen igår.
Men trött är jag ändå. Men nej, man får inte sova, jag har en måndag att klara av...

jag färgade ju håret förra veckan och har inte hunnit lägga in någon bild på det än,
tänkte ta en bild nu, men idag var inte en sån dagnär huvudet fastnar på kortet...
skulle bara vilja sätta en påse över huvudet..
hahah, en sak är säker i alla fall, jag behöver beställa en klipptid, snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0