home sweet home.

nu är måndagen äntligen snart slut!
jag gillar verkligen inte måndagar...
speciellt inte när man inte slutar skolan förrän vid 4!

i alla fall, efter skolan gick jag tillsammans med Julia till ica,
jag skulle köpa glass kolasås och lite såna grejer.
Skulle nämligen hem till Robin och göra honom lite glad eftersom han varit hemma hela dagen och varit en sjukling :)
så vaniljglass, kolasås och mjölkchoklad blev det till honom :)
efter ett tag kom hela Unplugged och hälsade på ;)
sen åkte jag hem vid 6.
och nu sitter jag och kollar på outsiders :)

nu får ingen uppfatta det här fel, men jag tycker det är lite läskigt.
det är en kille som var med i en brand nere i Göteborg på ett discotek eller något tydligen.
Och hela hans ansikte är bränskadat, han har ingen högerhand och vänster armen är amputerad vid armbågen..
han har dessutom förlorat ett öga.
jag tycker det är lite läskigt, för tänk att han en gång hade händer, armar, två ögon och ett helt ansikte,
och sen helt plötsligt vakna upp en dag och hela livet är förändrat...
jag beundrar den där människan, och alla andra som gått/går igenom något liknande.


Kommentarer
Postat av: Therése

Ja såg oxå de där. Blev lite rädd för honom, och började fnissa lite för mig själv när de sa att han var väldigt noga med sitt utseende. Men han har ett otroligt starkt självförtroende och det beundras stort!

2010-03-09 @ 17:47:37
URL: http://mooveit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0