if i can't rock, i rather die

dåligt uppdatering, jag vet!
men jag har inte haft tid, eller tid har jag väl haft men ingen ork!
i måndags hade jag körlektion, och i tisdags gjorde jag halkan!
Var ju hur kul som helst, :)
Sen har jag varit lite små sjuk ända sen lovet började,
men NU har det blivit värre, sen i tisdags kväll har jag haft feber och världens jobbigaste hosta.
så just för tillfället lever jag istort sett på halstabletter, ipren och ngn mer tablett för hostan.

och igår var robin tvungen att komma ut till mig med lite skolgrejer.
så han var här i några timmar och tog hand om mig :)
mysigt :D


hahah, väääldigt snygg bild från My's 18-års fest på Plaza ;)  (bilden är tagen av Julia)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0