sunday

vad helgen har gått fort!
redan söndag, och jag har inte riktigt fattat än att jag måste gå upp vid 7 imorgon för att åka till skolan! :o
jag ska bita ihop och klara veckan som kommer!

så vad har jag gjort i helgen?
I fredags (som jag faktiskt räknar som helg, ialla fall kvällen) så gjorde jag inte så mycket.
var hemma med familjen, vi kollade på film, Grand torino.
Som för den delen var en jätta bra film! :D helt klart värd att se!

och igår då? då bar det av till farmor för att fira henne eftersom hon fyller år :)
Robin hängde också på :) så när vi käkat och fikat klart hos farmor åkte jag till Robin.
Sov ju där i natt, så på kvällen kollade vi på melodifestivalen :)
sen bestämde vi oss för att dygna, vet inte varit idén kom ifrån :P
men helt plötsligt vaknar jag av att hans lillebror kommer ner...
och det är morgon... vi klarade alltså inte att dygna, jag var så himla trött så jag minns inte ens vart när eller hur jag somnade ;)

och idag har inte Robin och jag gjort något vettigt, vi har kollat på Avatar, också en jättebra film :)
legat och myst hela dagen i sängen i stort sett :)
busat runt massor :) det var väldigt länge sen jag hade en så här bra dag :)


haha, snygg bild på robin och mig från min födelsedag ;)
egentligen borde jag lägga in en bild som vi tog igår kväll som ni skulel se :P
både han och jag har håret i mittbena på kortet! xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0